Haaveissani on ollut jo pitkään luoda oma blogi, se mikä sitä on viivytellyt on suhteeni tietokoneisiin. Ne tuppaavat temppuilla aina kun minä olen koneella. Jopa 8v. tyttäreni pärjää tietokoneiden kanssa paremmin kuin minä =)... mutta harjoitushan tekee mestarin! Nukkistelun aloitin viime vuoden puolella. Olin etsimässä himmelin teko-ohjetta ihan 1:1 koossa, päädyinkin sivulle missä ohje oli 1:12 mittakaavassa. Siitä se sitten lähti, paluuta ei enää ollut =). Nyt työn alla on tyttärelle nukkekoti, seuraava jo suunnittelun alla.  Niin ja voisihan sitä vähän itsestäänkin kertoa; elikkä olen 27- vuotias 2 (lokakuussa 3) lapsen äiti. Tytär menossa kolmannelle ja poika ekalle luokalle. Olemme asuneet nyt 9 vuotta Kokkolassa, Vaasasta olemme mieheni kanssa kotoisin. Perheeseemme kuuluu myös kaksi koiraa. Intohimoni on aina ollut kaikenlainen askartelu, käsityöt, huonekalujen entisöiminen/tuunaus sekä puutarhan hoito. Elikkä siinä pienimuotoinen esittely... Nyt vain yritän saada blogini mahdollisimman nopsasti kuntoon, niin pääsen kirjoittelemaan ja kuvia lisäämään projekteistani!